Ana Sayfa
2 Temmuz 2006 Pazar, 2.Gün:
(Büyükyayla-Afyon-Çay-Sultandağı-Akşehir-Ilgın-Kadınhanı-Konya
312km)

Çadırda fazla uyunmaz derler ama kemiksiz 10 saat uyumuşuz. Zemin de yapraklar nedeniyle yumuşak olduğundan rahat bir uyku çekerek dinlenmiş durumdayız. Kahvaltı ve son bir muhabbetin ardından çadırı toplayıp motorları yükleyerek yola çıkıyoruz 12:00'de. Güzel ve rahat bir yolla Afyon İkbal'deyiz. İskender ve Kaymaklı Ekmek Kadayıfı yemeden olmaz tabi. Bu kez resim yok, geçen senekilerle idare edin...

Geçen yıl Beyşehir'den döndüğümüz yoldan bu kez ters yöne doğru gidiyoruz. Akşehir civarı benzin molasının ardından Ilgın ve artık "ilk kez geçeceğimiz" yollardayız.
Hız yapmak yok, saatte 90-100 km civarı keyifli bir yolculukla altıya doğru Konya'dayız. Bir yirmi dakika da şehir içinde Selçuk Otel'e ulaşmak için.
Kısa bir dinlenmenin ardından hava kararmadan Aladdin Tepesi civarını geziyoruz. Tam 10 sene önce Konya'da Asteğmen öğrenciyken burası çarşı izni mecburi mekanıydı benim için.
Bahar'ın yorgunluk söylenmelerine rağmen Hacışükrü'ye kadar yürütüyorum ama o da ne: Kapalı...
Bahar'a söyleyebilecek hiç bir sözüm yok, sinirlenmekte haklı. Tekrar Aladdin civarına dönüp daha yeni bir kebapçıya Hacıbey'e gidiyoruz. Neyseki Fırın Kebap kalitesi burada da yüksek...
Tepede bir çay ve otele dönüş.

Mevlana ziyareti yarın.

İkinci günün fotoğrafları
1.Gün: İstanbul-Büyükyayla
3.Gün: Konya-Ihlara